2016. január 16., szombat

2.fejezet A találkozás

¤¤Kate szemszög:¤¤

Miután eltüntettem magunkat úgy döntöttünk fel hivúnk
egy bizonyos személyt aki talán tudja hol vannak a többi testvéreim.
Ez a valaki pedig Saul aki egy savant és aki nagyon jó bartjá apának.
Miután Saul azt mondta hogy mennyünk hozzá mert mindeggyk testvérem
a fiai lélektársai igy ott vannak abba a városba .


Mi persze egyből el is indultunk oda hogy végre találkozzak velük.
Az utazás elég hosszúra sikeredett úgyanis 2 napba telt mire oda találtunk
tudom most bizonyára megint azt kérdezitek miért nem teleportáltunk oda
nos azért mert már igyis eléggé ki fáradtam és emiatt lhet rossz helyre 
teleportálnék.

Nos miután oda értünk a város határához el teleportáltam magunkat paul házába
ugyanis azért ez közelebb van és ez igy még azrt megy.
Persze mikor egyszercsak megjelentünk mindenki meglepödött.
De szerencsére Saul idöben leálitotta öket.

Majd miután mindegyiköjük lenyugodott én megöleltem Sault és Karlat.
Persze azért a fiúk ezen csak mégjobban meg lepödtek de a lányok oda jöttek
és megöleltek amin meg én lepödtem nagyon meg,és zerintem Niallék is.

Sziasztok nyugi én nem jelentek veszélyt uthogy nincs okot a támadásra blablabla.
A lényeg hogy a nevem Kate és Saul apám jó barátja volt,ezért is jöttem el
most ide legalábbisrészben hogy elmondjam neki hogy a szüleim hallotak.-mondtam.
És apám akkor fontos dologra kért.néztem Saul szemébe aki szerintem egyből tudta 
miért is vagyom itt.

Apám arra kért hogy keressem meg a testváreimet akik igazából a féltestvéreim.
Azóta 2 év telt el és én megtaláltam az egyik testvéremet Hope-t.
Most bizonyára azon gondolkodtok hogy ehez nktek mi közötök,elmondom nektek semmi
de a lélektársaitoknak igenis sok ugyanis-lélegeztem mélyet-Sky,Phoenix és Crystal
ti a testvéreim vagytok és még valami  Phee te és Sky testvérek vagytok vagyis ugyan az
az édesanyátok.Crystal te és Diamond valóban testvérek vagytók de az apátok igazából nem az apátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése