2015. december 28., hétfő

1.fejezet Első állomás

Sziasztok sajnálom hogy későn hoztam részt de most itt van és remélem tetszeni fog.Jó olvasást!

¤¤ Kate szemszög ¤¤

Huh.Végre meg tudtuk hogy hol lehet az egyik testvérem nagyon várom hogy végre találkozzunk
persze tudom hogy nem csak ez a lényeg hiszen le kell gyöznünk azt a gonosz boszit.
Húú de utálom azt a banyát mindenesetre apám egyik régi barátjátol megtudtam hogy az első lány aki a testvérem egy Fagytündér.

A neve Hope és Beacon Hillsben találom. Úthogy a többiekkel elindultunk meg keresni.Csakhogy elég hosszú az út ezért úgy döntöttünk hogy Niall,Zayn,Louis és Liam át alakul a farkas alakjukba Lukeék pedig alapból gyorsak úthogy én is ki engedtem a szárnyaim és elindultunk a testvéremhez.


2 nappal késöbb:

Most értünk ide Beacon Hillsbe és minden olyan furcsa itt.A srácokkal épp Hope kis csapatát keressünk.


¤¤ Hope szemszög ¤¤

Épp Alisonékkal beszélgettek arról hogymilyen aranyos Scott blah.De tényleg imádom Alysont de ahogy folyton Scottról beszél elég idegesitő.Épp rá szólnák hogy hadja már abba amikor észre veszem hogy mind kitágult dühös szemekkel néznek mögém.


¤¤ Kate szemszög ¤¤

Mikor észre veszem hogy néznek rám azok a srácok és az a két lány kicsit megijedek de nincs semmi vész.
Sziasztok nyugi nem öldökölni jöttem-mondom.
Nagyon fontos dologról kell beszélnem Hope-al ha nem hisztek nekem akkor be is tudom bizonyitanni.

Nem kell hiszek neked.-Mondta Hope,bólintottam
A nevem Kate és bármennyire hihetetlen testvérek vagyunk és igazából van még két testvérünk is mielött kételkedni kezdenétek ez az igazsság pontosabban csak féltestvérek vagyunk mindannyin 
tudtommal te egy Fagytündér vagy a másik két testvérünk pedig Savantok.

Én egy afféle "hibrid" vagyok boszorkány és elem irányitó de alakot is tudok változtatni édesanyám öseinek köszönhetöen.
Akik mögöttem állnak jobboldalt vérfarkasok Zayn,Liam,Louis és a barátom Niall,baloldalamon pedig Luke,Calum,Mikey vagyis Michael és végül Ashton ők vámpírok.

De a lényeg az hogy azért kell titekt meg keresnem mert van egy nagyon gonosz boszi akit egyedül nem tudok legyözni ehez kelletek ti.

Persze kiváncsi is voltam rátok de most tényleg nem ez a lényeg a lényeg az hogy késöbb muszály lesz együtt dolgoznunk de nekünk most mennünk kell megtalálni a többieket puszi.-Azzal csentintettem egyett és már el is tüntünk a fiúkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése